U of S | Mailing List Archive | alt-photo-process-l | gratis cartridges voor Epson Stylus Photo R (1)800

gratis cartridges voor Epson Stylus Photo R (1)800

  • To: Alt-photo-process <alt-photo-process-l@usask.ca>
  • Subject: gratis cartridges voor Epson Stylus Photo R (1)800
  • From: Erich Camerling <e.camerling@tiscali.nl>
  • Date: Wed, 27 May 2009 14:38:17 +0200
  • Comments: "alt-photo-process mailing list"

Dear members,
Because this offer is meant for Dutch participants in Alt-Photo I will write the other part of this message in the Dutch language.
Door toevallige omstandigheden ben ik in het bezit gekomen van een complete set cartridges Piezography MPS Selenium K7 inkten voor de Epson R(1)800.Na enkele proeven bleek me dat deze inkten voor mijn doel niet geschikt zijn.Ik heb nu dus een vrijwel ongebruikte set beschikbaar voor een eventuele liefhebber.De set is gratis (!)(verder alleen te verkrijgen via de italiaanse importeur en dan komt de set op ongeveer € 160,=) maar eventuele verzendkosten zijn voor de ontvanger.Omdat gratis voor veel landgenoten wel een reden is om ja op het aanbod te zeggen, krijgt degene die mij weet te overtuigen dat zij of hij de set optimaal weet te gebruiken de voorkeur.

Met vriendelijke groeten,

Erich Camerling

PS: Gebruik svp mijn eigen e-mail adres om mij te laten weten dat je interesse hebt.