U of S | Mailing List Archive | alt-photo-process-l | Re: Trad Cyanotype ph levels?

Re: Trad Cyanotype ph levels?

Mirko,

včeraj se mi je drugače obrnilo. Dopoldne sta tast in tašča potrgala vse grozdje na brajdah, ki jih imamo doma in v Glinku (tam ima tašča še staro hišo) in je bilo treba včeraj to pospraviti. Ker se nam je sok, ki so ga običajno hranili v sodu, zadnja leta vedno pokvaril, smo ga tokrat stekleničili in tako je zmanjkalo časa za Ig.
Take akcije so običajno nenapovedane (tudi včeraj) in se je pač treba prilagajati.
Je bilo kaj posebnega?

LP
Stane

Jacek Gonsalves pravi:
Hi all,

Doing some cyanotypes with a 3 bath (tap water) solution of a total of 10 mins. The last bath has Hydrogen peroxide 5ml in 1 litre of water.
I seem to keep getting intermitten results, sometimes mottling, grainy result!?
I want to rule out water as one of the factors and I'm trying to control each process.

I was wondering what sort of PH level I should have the water at?
Controlling the ph of the water, what do you use?

Other things, such as hard water, should I be wary off it? Should I be using distilled water?

Cheers
Jacek

__________ Informacija od ESET Smart Security, zbirka virusnih definicij 4445 (20090921) __________

To sporoèilo je preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.si

__________ Informacija od ESET Smart Security, zbirka virusnih definicij 4445 (20090921) __________

To sporoilo je preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.si