U of S | Mailing List Archive | alt-photo-process-l | Re: Réf. : Re: gum mixes

Re: Réf. : Re: gum mixes

I know very good the work of the Belgian Joseph Sury
I am a original copy of this gum process and this triColor Gum Process
I am also wrinting a book of "The Color" process" in French of Joseph Sury in 1924
Christina, i suposse do you remember of me
Philippe (Belgium)

Hi Philippe!
Yes of course I remember you/bien sur je me souviens de toi. J'ai ton livre!
Are any of Sury's prints online/est-que je poudrai voir ces oeuvres sur le Web?
Did Sury write a book/est-que Sury a ecrit un livre? Ou seulement une article dans une revue/un periodique? Pardonnes-moi ma Francais et je n'ai pas les accents, punctuations, etc. sur mon computer. Et je ne me souviens pas les genres de la plupart des mots.
Have you tried his formula/est-que tu as essaye sa formule?
Chris